سلامت نیوز : رییس كل سازمان نظام پرستاری ضمن اعلام این خبر كه پنج مركز غیرمجاز آموزش كمك بهیاری شناسایی و تعطیل شدند، تاكید كرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست، متاسفانه این افراد با حیثیت جامعه پرستاری بازی می‌كردند.

غضنفر میرزابیگی در گفت‌وگو با (ایسنا)، از برخورد جدی با موسسات آموزش كمك بهیاری غیرمجاز خبر داد و گفت: تعدادی از این موسسات غیرقانونی جمع‌آوری شدند و چند پرونده دیگر در حال طی كردن مسیر قانونی هستند.وی ضمن تاكید بر اینكه نمی‌توان با سلامت مردم شوخی كرد، گفت: این موسسات با ادامه فعالیت‌شان با حیثیت جامعه پرستاری بازی می‌كردند، باید با اقتدار هر چه تمام‌تر در این زمینه عمل كرده و مراكز غیرمجاز را شناسایی می‌كنیم.

رییس كل سازمان نظام پرستاری با بیان اینكه متاسفانه بانیان این مجموعه‌های غیرقانونی افرادی هستند كه از عناوین پرستاری سوء استفاده می‌كنند، گفت: حوزه بازرسی و ارزیابی عملكرد سازمان بسیار قدرتمند عمل می‌كند. تاكنون پنج مجموعه را شناسایی، برخورد و تعطیل كرده‌ایم و دو مورد دیگر هستند كه در شرف برخورد قانونی قرار دارند.وی افزود: این پنج موسسه در تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha