سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 56987

سلامت نیوز : بهنام بهلولی امروز در نشست خبری یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به اینکه همان طور که زیبایی دهان با ایمپلنت محقق می‌شود روند درمانی هم صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: به هر حال درمان‌هایی مانند ارتودنسی تأثیر بسزایی در بهبود تغذیه افراد خواهد گذاشت ولی زیبایی نیز می‌تواند در این افراد محقق شود.

موفقیت 97 درصدی جراحی‌های ایمپلنت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اینکه درمان ایمپلنت‌ها در 97درصد موفقیت‌آمیز است، تصریح کرد: فقط 3 مورد از 100مورد ایمپلنت‌ها که شاید دلایل ناشناخته‌ای داشته باشد ممکن است با موفقیت همراه نباشد.

ایمپلنت بدون جراحی امکان ندارد

بهلولی ادامه داد: متأسفانه تبلیغات کنونی در زمینه ایمپلنت‌ها با واقعیت منطبق نیست . تبلیغات نادرست در این زمینه بسیار شده است در حالی که بیشتر این درمان‌ها باید رویه‌ پزشکی و درمانی خود را دنبال کند که این امر وظیفه متخصصان مربوطه است که مردم را در این زمینه به رعایت بیشتر بهداشت دهان و دندان رهنمون ‌کنند.

بیمه‌ها تلویحاً روش ایمپلنت را به عنوان درمان پذیرفته‌اند

امین یمنی، دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران نیز در این نشست خبری اظهار داشت: 10سال پیش به طور واقع ایمپلنت جزو درمان‌های لوکس به حساب می‌آمد ولی هم‌اینک برخی بیمه‌ها پرسنل خود را به صورت 100درصدی تحت پوشش درمان ایمپلنت قرار داده‌اند و این نشان می‌دهد که آنها درمان ایمپلنت را به عنوان یک درمان در قالب پوشش بیمه‌ای پذیرفته‌اند در حالی که هنوز عمل جراحی بینی را پوشش نمی‌دهند البته این پوشش‌ها جدا از پوشش‌های پایه‌ بیمه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه ایمپلنت‌ها نیز بخشی از فعالیت‌های مهم جراحان دهان، فک و صورت به حساب می‌آیند، افزود: در این زمینه از روز 26 تا 28 مهر با حضور متخصصان داخلی و همچنین دانشمندان 10کشور جهان یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران و سومین همایش ایمپلنت خلیج فارس برگزار می‌شود.

سبقت رشد تحقیقان دندانپزشکی نسبت به پزشکی

آرش خجسته مسئول جشنواره انتخاب برترین طرح تحقیقاتی این کنگره نیز افزود: برای نخستین‌بار برترین تحقیقات جراحان جوان دهان، فک و صورت ایران از محققان زیر 30 سال در 48موضوع انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در زمینه تحقیقات در مقام نخست قرار دارد و رشد تحقیقات دندانپزشکی هم‌اینک از رشته پزشکی بیشتر شده است و در صددیم تا به برترین تحقیقات در این رشته جوایز نفیسی اهداء کنیم تا این تحقیقات در مسیر بهبود و پیشرفت درمان‌ها برای خدمت به مردم صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha