سلامت نیوز :محمد جواد جعفریان در نشست خبری تشریح فعالیت‌های امدادگران و جوانان هلال احمر در تابستان سال جاری با اشاره به طرح نجات غریق در سواحل خزر که با ایجاد 100 پست و در هر 6 کیلومتر سواحل شمالی برپا شده بود، اظهار داشت: در مجموع 3 میلیون و 900 هزار مراجعه کننده به پست‌های سازمان جوانان هلال احمر از خدمات متعدد این سازمان بهره‌مند شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به رشد 55 درصدی در ارائه خدمات به مسافران سواحل دریای شمالی کشور از توزیع یک میلیون و 180 هزار نقشه مناطق پرخطر ساحلی خبر داد و افزود: بر این اساس 318 هزار نفر نیز از خیمه‌های نماز این سازمان به همراه 690 نمایشگاه بهره‌مند شدند.

جعفریان ادامه داد:‌ 70 هزار جلیقه نجات نیز به صورت امانی به مردم مراجعه کننده به سواحل شمالی کشور تحویل داده شد که با کمک 4 هزار جوان هلال احمر که 52 درصد آنان خانم‌ها بودند خدمات نجات غریق مناسبی به مسافران سواحل شمالی کشور ارائه شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به انعقاد تفاهمنامه این سازمان با فدراسیون نجات غریق و کوهنوردی برای آموزش 2 هزار جوان جمعیت هلال احمر گفت: این جلیقه‌های نجات تا 115 کیلوگرم را برای نگه داشتن افراد به مدت یک ساعت و نیم در دریا قابل استفاده بود که از خدمات این سازمان به مسافران سواحل شمالی کشور بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha