عضو کمیسیون بهداشت بر تاثیرات مخرب پازازیت ها بر سلامت مردم تاکید کرد و گفت : به سبب اهمیت این موضوع باید این مورد به صورت طرحی در صحن علنی مجلس بررسی شود.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت بر تاثیرات مخرب پازازیت ها بر سلامت مردم تاکید کرد و گفت : به سبب اهمیت این موضوع باید این مورد به صورت طرحی در صحن علنی مجلس بررسی شود.

رسول خضری در گفت و گو با پانا بیان کرد: بحث تاثیر مخرب پارازیت ها بر سلامتی افراد بحث مهمی است که باید در کمیسیون بهداشت به آن پرداخت و مورد توجه قرار گیرد اما برنامه پزشک خانواده تمام وقت کمیسیون بهداشت را به خود اختصاص داده است و برخی دیگر از مسائل در اولویت های بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: بحث پارازیت ها آنچنان حائز اهمیت است که باید به شکل طرح به صحن علنی ارسال شود تا در خصوص آن تصمیم گیری های لازم اتخاذ شود چرا که این بحث به سلامتی افراد جامعه مربوط شده و باید سلامت مردم از اولویت های اول مجلس و کمیسیون بهداشت باشد.

این عضو کمیسیون بهداشت افزود: پیگیری ها در این زمینه آغاز شده است و امیدواریم به زودی بررسی تاثیر منفی پارازیت ها در کمیسیون بهداشت به شکل جدی پیگیری شود.

این در حالی است که سلیمان عباسی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه مضر بودن پارایزت‌های ماهوره‌ای موضوعی جزء شایعه نیست، گفته است که اگر افراد و مسئولان دلایل محکمی در این‌باره دارند، می‌توانند به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha