شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 57246
سلامت نیوز : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برای تحکیم بینان خانواده برنامه های گسترده مشاوره ای و تسهیل کننده ازدواج برگزار کرده ایم.

 سید محمدهادی ایازی در گفتگو با مهر با اشاره به انتقادات برخی اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد شهرداری در خصوص تحکیم بنیاد خانواده گفت: در این سال ها برای گسترش، تسهیل ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده برنامه های گسترده ای داشته ایم که می توان به برگزاری جلسات مشاورهازدواج قبل،هنگام و بعد از ازدواج اشاره کرد.

وی ادامه داد: کارگاه های آموزشی برای کسانی که قصد ازدواج دارند و ساخت تالارهای گل یاس و ایجاد های مزون های لباس برای عروس و دامادها بخشی کوچکی از این فعالیتهاست که به زودی به صورت مشروح جزئیات آن را در صحن شورا ارائه می کنیم .

منتظر نتیجه تلاش های مجمع نمایندگان تهران هستیم

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین در خصوص ابلاغ جدایی ری از پایتخت و احتمال معرفی شهردار ری توسط استانداری گفت: منتظر نتایج مذاکرات مجمع نمایندگان تهران هستیم و چهارشنبه هفته گذشته نیز جلسه ای دیگر با مجمع نمایندگان تهران داشتیم و منتظر نتیجه نهایی را اعلام کنند .وی اظهار امیدواری کرد: هر تصمیمی که در این رابطه گرفته شود به زیان مردم ری نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha