بر اساس اطلاعات موجود در ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده‌‌های منوکسید کرین ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته کاسته و بر میزان غلظت آلاینده‌های ازن و دی اکسیدگوگرد افزوده شده است.

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
سلامت نیوز : میانگین غلظت تمامی آلاینده‌ها به غیر از ایستگاه‌های ستاد بحران، شادآباد، شهرداری منطقه ۱۶، پارک رازی، پارک سلامت، پارک قائم، دانشگاه علم و صنعت، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲/۵ میکرون در حد مجاز است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از ناسالم بودن هوای تهران برای گروه‌های حساس خبر داد. یوسف رشیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: بر اساس اطلاعات موجود در ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده‌‌های منوکسید کرین ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته کاسته و بر میزان غلظت آلاینده‌های ازن و دی اکسیدگوگرد افزوده شده است.

وی ادامه داد: بر میزان غلظت آلاینده‌های ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون تغییری مشاهده نمی‌شود.مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همچنین تصریح کرد: ‌ میانگین غلظت تمامی آلاینده‌ها به غیر از ایستگاه‌های ستاد بحران، شادآباد، شهرداری منطقه ۱۶، پارک رازی، پارک سلامت، پارک قائم، دانشگاه علم و صنعت، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲/۵ میکرون و ایستگاه شادآباد به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون در سایر ایستگاه‌ها در حد مجاز بوده است.

رشیدی با بیان اینکه شاخص کیفیت هوا برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم است، خاطر نشان کرد: ‌ بر اساس پیش بینی سازمان هوا‌شناسی شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باقی بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha