یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 57319
سلامت نیوز : كاشت مو همانند دیگر جراحی‌های زیبایی، هزینه‌های زیادی در بردارد و همه افراد كه از كچلی و طاسی سر خود رنج می‌برند قادر به انجام آن نیستند، از این رو تنها اقشاری از جامعه مردان به این كار روی می‌آورند كه از بضاعت مالی خوبی برخوردارند؛ آنهایی كه هم دل‌ انجام این كار را دارند و هم پولش را.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛  از جمله این اقشار می‌توان به فوتبالیست‌ها اشاره كرد كه قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین آن هستند و تعداد افراد این قشر كه تاكنون توانسته‌اند با كاشت مو خود را از شر كچلی خلاص کنند، كم نیستند. این اطلاعات در رسانه‌ها نشر شده است.

پرویز مظلومی از فوتبالیست‌های باسابقه ایران از جمله این افراد است.او كه تا مدت‌ها از كلاه‌گیس استفاده می‌كرد سرانجام دست به دامن موسسات ترمیم مو شد و با كاشت موی طبیعی، خود را تا پایان عمر از شر كچلی بیمه كرد.هرچند که برخی معتقدند وی همچنان از کلاه‌گیس استفاده می‌کند.

 
ماركار آقاجانیان عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور كه زمانی كچل بود و سبیل هم داشت ناگهان همه مشاهده كردند دیگر سبیلی ندارد، ولی مودار شده است.حمید درخشان فوتبالیست معروف كشورمان وقتی فوتبال را كنار گذاشت، وقت كرد كمی به خودش برسد.او كه به طور كامل موی سرش را از دست داده بود، حالا نه پس سر او كچل است و نه جلوی سرش.

محسن عاشوری، فوتبالیست قرمزپوش نیز كه از موهای سفید و كم‌پشتش رنج می‌برد، پس از یك وقفه نسبتا كوتاه با موهایی پرپشت و مشكی ظاهر شد. او حداقل 10 سالی جوان‌تر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha