یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 57333

سلامت نیوز : متخصصان روانشناسی در یك مطالعه جدید دریافته‌اند كه روش مورد علاقه هر فرد برای طبخ و خوردن تخم‌مرغ می‌تواند نوع شخصیت وی را آشكار سازد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ این متخصصان ادعا كرده‌اند با توجه به اینكه هر فردی چگونه تخم‌مرغ مصرف می‌كند می‌توان شخصیت، شغل و حتی اسرار خصوصی‌تر زندگی انسان‌ها را پیش‌بینی كرد.متخصصان انگلیسی با استفاده از فرمول‌های ریاضی خاص و نیز پروسه‌ای موسوم به «كند وكاو داده‌ها» به وجود یك ارتباط آماری بین شخصیت، الگوی زندگی و طبقه اجتماعی افراد با روش مورد علاقه آنها برای طبخ و مصرف تخم‌مرغ مثلا به شكل آب‌پز، نیمرو شل، نیمرو هم زده یا به صورت املت، پی بردند.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، این بررسی‌ها نشان داد افرادی كه ترجیح می‌دهند تخم‌مرغ نیمرو با زرده شل بخورند شخصیتی خونگرم و اجتماعی دارند، موسیقی‌های شاد گوش می‌دهند و اغلب شادتر هستند.

افرادی كه دوست دارند تخم‌مرغ آب‌پز بخورند شخصیتی بی‌انضباط و بی‌برنامه دارند. افرادی كه تخم‌مرغ نیمرو با زرده هم زده را ترجیح می‌‌دهند معمولا محتاط‌‌‌ تر و محافظه‌كارند و افرادی كه علاقه بیشتری به خوردن املت دارند، معمولا شخصیتی خوددار و منضبط دارند. بعلاوه بیشتر علاقه‌مندان به خوردن تخم‌مرغ نیمرو مردها و جوانترها هستند كه جزو طبقه كاری ماهر به حساب می‌آیند. همچنین افرادی كه تخم‌مرغ هم زده دوست دارند معمولا به مدیر شدن و كار كردن در سطوح بالای كاری تمایل بیشتری نشان می‌دهند و دوست دارند خانه شخصی داشته باشند و علاقه‌مندان به خوردن املت همیشه به نظم و انضباط در خانه اهمیت بیشتری می‌دهند.

شما چه نوع تخم‌مرغی دوست دارید بخورید؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha