سلامت نیوز : با اعلام ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع استان سیستان و بلوچستان، شهروندان نیک شهری از امروز از ویزیت و داروی رایگان در سطح یک اجرای برنامه پزشک خانواده بهره‌مند می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر حمید محمدی مسئول ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه اجرای برنامه پزشک خانواده در استان، با توجه به انعقاد قرارداد توسط سازمانهای بیمه‌گر با مراکز درمانی و بهداشتی شهری، شهروندان نیک شهر از ویزیت وداروی رایگان بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی مانند ویزیت بیمار، ارائه دارو و تزریقات و پانسمان در مراجعه افراد به پزشک خانواده شان رایگان است، تصریح کرد: تمامی افرادی که در برنامه ثبت نام و پزشک خانواده خویش را انتخاب کرده‌اند می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی گفت: سرپرستان خانوارهایی که پزشک خانواده خود را هنوز انتخاب نکرده‌اند در سراسر استان می توانند با مراجعه به مراکز هدایت و راهنمایی شهرستان محل سکونت خود پزشک خانواده‌شان را انتخاب کنند.وی افزود: نیک شهر سومین شهر از استان سیستان و بلوچستان است که از مزایای استقرار برنامه پزشک خانواده بهره مند می شود.گفتنی است، سطح یک برنامه پزشک خانواده، پیش از این در شهرستان‌های کنارك و سراوان به اجرا درآمده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha