سلامت نیوز : فراخوان ارسال مقاله به دومین كنگره كشوری اندومتریوز تا 30 مهرماه تمدید شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی - ابن سینا كه با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه شهید بهشتی و همكاری مراكز ملی و بین‌المللی در نظر دارد كنگره كشوری اندومتریوز را از تاریخ 3 تا 5 بهمن ماه سال جاری برگزار نماید با توجه به استقبال علاقه‌مندان از این كنگره، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه كنگره را تمدید و محل برگزاری آن را تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی معرفی كرد.

بر این اساس آخرین فرصت ارسال چكیده مقالات تا 30 مهرماه 1391 تمدید شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مقالات و یا كسب اطلاعات بیشتر به سایت كنگره به آدرس www.cndometriosis.avicenna.ac.ir مراجعه كنند.

گفتنی است، در این كنگره، جدیدترین یافته‌ها و نظریه‌های علمی در مباحث آسیب‌شناسی و علت‌شناسی، درمان‌های پزشكی و جراحی، روش‌های تشخیص، ارتباط عوامل محیطی با اندومتریوز و جنبه‌های ارتقای كیفیت زندگی مبتلایان به اندومتریوز با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل نظر پزشكان بالینی و متخصصان علوم پایه و شكل‌گیری افقی روشن برای درمان اندومتریوز مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.شایان ذكر است كه اندومتریوز یكی از بیماری‌های شایع دستگاه تناسلی زنان است كه حدودا 10 درصد جمعیت زنان در سنین باروری و 50 درصد زنان نابارور را شامل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha