سلامت نیوز : سرپرست سازمان بیمه سلامت از تشكیل كمیته اجرایی ماده 38 با حضور نمایندگان تام‌الاختیار تمامی صندوق‌‌های بیمه‌ای و سازمان تامین اجتماعی به منظور اجرای اساسنامه سازمان بیمه سلامت خبر داد.

سید عبدالله عمادی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینكه همچنین كمیته‌های مشورتی و علمی نیز تشكیل خواهند شد، اظهار كرد: در این كمیته‌ها نمایندگان تمامی صندوق‌های بیمه كه در سازمان بیمه سلامت تجمیع می‌شوند، حضور خواهند داشت تا چگونگی و نحوه اجرای قانون و اساسنامه سازمان بیمه سلامت بررسی شود.وی در ادامه از تدوین دستورالعمل اجرایی اساسنامه سازمان بیمه سلامت با هماهنگی تمامی نمایندگان تام‌الاختیار خبر داد و افزود: این دستورالعمل برای تصویب به هیات دولت می‌رود.

به گفته سرپرست سازمان بیمه سلامت، نماینده تام‌الاختیار سازمان تامین اجتماعی نیز به منظور بررسی نحوه تجمیع بخش درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در این كمیته‌ها حضور خواهد داشت. عمادی در ادامه با بیان اینكه در سال جاری سازمان بیمه سلامت از اعتبار سازمان خدمات درمانی استفاده می‌كند، تاكید كرد: از سال 92 سازمان بیمه سلامت دارای اعتبارات مجزا در قانون بودجه سال 92 خواهد بود.

وی همچنین از تشكیل كمیته نخبگان با حضور نخبگان حوزه سلامت به منظور همفكری و هماهنگی آنها برای تدوین دستورالعمل‌ها خبر داد.عمادی در ادامه با اعلام تشكیل نشست مدیران استانی صندوق‌های بیمه ظرف دو هفته آینده، گفت: در این نشست راهكارهای اجرای اساسنامه بررسی می‌شود.به گفته سرپرست سازمان بیمه سلامت، كمیته مشورتی با حضور مدیران عامل ادوار مختلف سازمان بیمه خدمات درمانی نیز تشكیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha