سلامت نیوز: در دستور کار جلسه کمیسیون بهداشت و درمان، ضمن دعوت از رئیس دیوان محاسبات کشور، قرار است مسئولان سازمان تامین اجتماعی گزارشی از نحوه پرداخت مطالبات ومعوقه مراکز درمانی ارائه کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، در جلسه روز یکشنبه (۱۶ مهر) کمیسیون بهداشت و درمان، قرار است مسئولان شرکت صنایع الکترونیک شیراز در خصوص تولید و ساخت تجهیزات پزشکی توسط آن شرکت، گزارشی را ارائه ‌کنند.

همچنین در این روز، از رئیس دیوان محاسبات کشور و مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور درباره تخصیص اعتبارات بودجه ۹۱ حوزه سلامت، دعوت به عمل آمده تا در کمیسیون بهداشت و درمان حضور یابند.

ارائه گزارش کارگروه‌های تخصصی در خصوص نقشه راه کمیسیون از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه کمیسیون بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه (۱۸ مهر) طرح تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده و مدیریت بحران فاجعه ملی زلزله آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بنابراین قرار است در جلسه روز سه شنبه این هفته، مسئولان سازمان تامین اجتماعی گزارشی از نحوه پرداخت مطالبات ومعوقه مراکز درمانی و بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha