اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با شعار "تهدید تا سلامت" همزمان با برگزاری نشست خبری این جشنواره آغاز به کار کرد.

برگزاری اولین جشنواره و مسابقه تناسب اندام و بدنسازی
سلامت نیوز: اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با شعار "تهدید تا سلامت" از 12 مهرماه آغاز به کار کرده است.
به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، هفته گذشته همزمان با برگزاری نشست خبری اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با شعار "تهدید تا سلامت"، این جشنواره به طور رسمی آغاز به کرد و زمان شرکت در مسابقات این جشنواره آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز محورهای تعیین شده برای شرکت کنندگان فراخوان شامل رژیم های غذایی، نسخه ها و برنامه های بدنسازی، مكمل های غذایی ، هورمونها و شبه هورمونها، نوشیدنی های ورزشی، ابزارها و دستگاه ها، مكمل های ورزشی،  مراكز ارائه دهنده خدمات تناسب اندام و بدنسازی، اهداف، انگیزه ها و فرهنگ تناسب اندام و بدنسازی،منابع اطلاع رسانی و آموزشی  و استانداردها است.

هیئت علمی جشنواره از تمامی علاقه مندان،وبلاگنویسان،خبرنگاران، نوجوانان، جوانان و همچنین پزشکان، هنرمندان، اساتید ، کارشناسان و همچنین کلیه کسانی که در این زمینه دارای شواهد و تجربه ی اثرات سلامت بخش تناسب اندام ایمن و یا انواع اختلالات ناشی از روش های نادرست رژیم های خطرناک غذایی، بدنسازی و تناسب اندام بوده اند، دعوت میکند به شرکت در این بسیج اطلاع رسانی و جشنواره متعاقب آن شرکت فرمایند.

علاقمندانی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می توانند آثار خود را خود را در قالب عکس ، کاریکاتور ، فیلم کوتاه،مقاله و ....به آدرس ایمیل maghale@behsite.ir  ارسال نمائید.

لازم به ذکر است شركت در مسابقه اولین جشنواره تناسب اندام و بدنسازی، تهدید تا سلامت، برای عموم آزاد است و به بهترین اثر پس از بررسی هیات داوران، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
گفتنی است به سایت، سلامت نیوز، پرشین بلاگ و چلچراغ از برگزارکنندگان این جشنواره هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت  behtan.behsite.ir مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha