سلامت نیوز: با توجه به تخصیص کم بودجه برای دانشجویان، روسای دانشگاه ها باید توجه کنند که این کمبود هیچ خللی در ارائه مسائل رفاهی وارد نکند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها در جمع خبرنگاران افزود: امسال تخصیص بودجه دانشجویی از طرف معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری کم بود ولی ما به شدت دنبال تخصیص این بودجه به صد در صد هستیم.

وی گفت: مسائل رفاهی و غذا از مسائل مهم دانشجویان است که کمبود این بودجه نباید در ارائه این مسائل به بهترین نحو خللی وارد کند و روسای دانشگاه ها هم شاید نگران این بودجه باشند چرا که ما تمام سعی خود را برای حل این مشکل می کنیم.

** اجرای برنامه غربالگری سرطان سینه چشم انتظار بودجه


دستجردی در پاسخ به این سوال که برنامه های غربالگری سرطان سینه در کشور به کجا رسیده است عنوان کرد: یک برنامه غربالگری سرطان سینه را در سراسر کشور داشتیم. در 18 استان کشور قرار است این برنامه به صورت پایلود انجام شود و آمادگی های آن نیز وجود دارد. ولی اجرای آن نیاز به بودجه دارد.

وی ادامه داد: چرا که گروه هایی که می توانند در برنامه غربالگری شرکت کنند باید آموزش ببینند و نیاز به دستگاه های ماموگرافی سیار داریم که تمام این  موارد نیازمند بودجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha