سلامت نیوز: وزیر آموزش و پرورش از توزیع 70 نوبت شیر رایگان در مدارس کشور از آذر ماه سال جاری خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و در پاسخ به این پرسش که توزیع شیر رایگان در مدارس کشور از چه تاریخی آغاز می شود؟ اظهار کرد: در مورد توزیع شیر رایگان اقدامات لازم انجام و در یک هفته دیرتر و یا زودتر این کار انجام می شود.

وی افزود: دولت با توزیع شیر رایگان موافقت کرده است و استانها در حال مذاکره و انعقاد قرارداد و هماهنگی های اولیه این موضوع هستند.

حاجی بابایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا توزیع شیر رایگان در مدارس امسال هم در 70 نوبت انجام خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله، طبق روال سالهای گذشته در 70 نوبت توزیع خواهد شد.


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای تنظیم قراردادها هماهنگی های لازم در استانها در حال انجام است، تصریح کرد: زمان شروع توزیع شیر رایگان در مدارس از زمانی است که تمام استانها آمادگی لازم را اعلام کنند و طبق روال سالهای گذشته این کار انجام می شود.

حاجی بابایی در پاسخ به این پرسش که آیا توزیع شیر رایگان در مدارس کشور از آذرماه سال جاری انجام خواهد شد یا خیر؟ گفت: بله، توزیع شیر رایگان در مدارس از آذرماه با اعلام هماهنگی استانها شروع خواهد شد.


وی در پایان افزود: توزیع شیر رایگان در مدارس از آذر ماه مطابق با سال گذشته در مقاطع تحصیلی با توجه به بودجه انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha