سلامت نیوز: مركز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور اعلام كرد: حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته  تعداد 499 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بنابر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، 124 حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته، منجر به اعزام 206 آمبولانس و بیش از 400 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد. نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 499نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراكز درمانی منتقل کردند.

بر اساس این گزارش، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور توصیه کرد: در صورت بروز تصادفاتی که منجر به آسیب های انسانی شده است با شماره ی اورژانس  115 تماس بگیرید.

بر پایه این گزارش اورژانس کشور به هموطنان توصیه کرد: با مشاهده آمبولانس، خودروی خود را به منتهی الیه راست جاده برانید. مسیر عبور آمبولانس را باز كنید و از تردد در مسیر ویژه آمبولانس و خودروهای امدادی خودداری نمایید. در هنگام سفر ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، صحبت با تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان و همچنین خوردن و آشامیدن خودداری كنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha