سلامت نیوز: با تلاش همه جانبه آتش نشانان پسر بچه مریضی که بر اثر آتش سوزی بیمارستان و از کار افتادن تجهیزات پزشکی در آستانه مرگ قرار گرفته بود نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، به دنبال وقوع آتش سوزی در بخشی از این بیمارستان و اعلام آن به سامانه 125 در ساعت 01:12 دقیقه بامداد امروز بلافاصله گروه امداد و نجات 2 سازمان آتش نشانی به محل حادثه در خیابان شیخ هادی اعزام شدند.
منصور زارعی افسر آماده منطقه یک آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: این حادثه به دنبال بروز آتش سوزی کنتور و جعبه تقسیم در طبقه زیرزمین بیمارستان اتفاق افتاد و موجب قطع برق بیمارستان شد. وی افزود: با آتش گرفتن روکش سیم ها دود غلیظی تمام زیرزمین را فرا گرفت که نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با تجهیزات خاموش کننده، این آتش سوزی را کاملا خاموش کردند و دود حاصله را به بیرون تخلیه کردند.
زارعی در ادامه گفت: چون قطع برق باعث از کارافتادن تجهیزات پزشکی شده و جان یک کودک 3 ساله به خطر افتاده بود به این خاطر نجاتگران بلافاصله با استفاده از برق اضطراری خودروهای آتش نشانی این تجهیزات را دوباره بکارانداخته و این کودک را از مرگ حتمی نجات دادند. گفتنی است درجریان این حادثه خوشبختانه به هیچ یک از بیماران و پرسنل بیمارستان آسیب نرسید و سرانجام نجاتگران آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل این مرکز درمانی به ایستگاه خود بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha