یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
سلامت نیوز: مردی كه در پی سوءظن به همسرش، پسر بیست و دو ماهه‌شان را مقابل آستانه زینبیه استان اصفهان رها كرده بود و به كمك همسرش می‌خواست با صحنه‌سازی وانمود به ربوده شدن كودك كند، با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد، همراه همسرش دستگیر شد.

متولیان آستانه زینبیه با یافتن كودك در حالی كه مقابل در ورودی نشسته بود و گریه می‌كرد، به جستجوی خانواده‌اش پرداختند و وقتی آنها را پیدا نكردند، كودك را به شیرخوارگاه تحویل دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام‌جم، 12 مهر امسال زن و مردی با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان از گم شدن پسر بیست و دو ماهه خود خبر دادند و برای یافتن وی در خواست كمك كردند.

در تحقیق از این زوج، آنها گفتند پسرشان در كوچه بازی می‌كرد و هنگامی كه برای آوردنش به كوچه رفته‌اند اثری از او نبوده و همسایه‌ها نیز از وجود كودك در كوچه اظهار بی‌اطلاعی كرده‌اند بنابراین گمان می‌برند او ربوده شده است.

مادر، راز گم شدن كودكش را فاش كرد

در پی این تحقیقات و جستجو برای پیدا كردن پسر گمشده، ماموران متوجه تناقض‌گویی در گفته‌های والدین كودك شدند و احتمال دادند آنها از سرنوشت فرزندشان مطلع هستند و درصدد پنهان كردن یك راز هستند.

سرانجام در تحقیق از مادر كودك، وی اعتراف كرد شوهرش، كودكشان را در شهر رها كرده و از سرنوشت وی بی‌اطلاع است و از ترس شوهرش حقیقت را پنهان كرده و شكایتی دروغین مطرح كرده است.

سوءظن پدر دردسرساز شد

سرهنگ پرتوی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد روز گذشته در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی اظهارات این زن، شوهرش نیز پس از هماهنگی قضایی بازداشت شد و در بازجویی به پلیس گفت: پس از ازدواج با همسر دوم خود به وی سوءظن پیدا كردم و گمان می‌بردم پسر 22 ماهه فرزند من نیست. همسرم هر چه التماس می‌كرد كه من اشتباه می‌كنم، بی‌فایده بود.

پرتوی افزود: در ادامه تحقیق از متهم معلوم شد، این سوء‌ظن هر لحظه در وجود مرد شعله‌ورتر می‌شده تا این‌كه با تحت فشار قرار دادن همسرش، كودك را از وی تحویل می‌گیرد و به آستانه مقدس زینبیه می‌برد و همانجا او را رها می‌كند و پس از بازگشت به خانه همراه همسرش به مركز پلیس مراجعه و شكایتی دروغین مبنی بر گم شدن كودك مطرح می‌كند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد یادآور شد: با توجه به اظهارات پدر كودك ـ متهم ـ ماموران به استعلام از كلانتری 26 زینبیه پرداختند و معلوم شد، متولیان آستانه مقدسه زینبیه، با یافتن كودك وی را به شیرخوارگاه تحویل داده‌اند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، كودك پیدا شده همان پسر 22 ماهه زوج جوان بوده است.

بنابراین گزارش، زوج جوان روز گذشته با قرار قانونی روانه زندان شدند. كودك نیز تحویل بهزیستی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha