رئیس کمیته زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تقلیل ساعت کاری مادران شاغل دارای فرزند معلول بزودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

فاطمه آلیا درگفتگو با درباره طرحهای مخصوص زنان که نیمه کاره رها شده است ، افزود: با توجه به اینکه در سال آخر فعالیت مجلس هفتم هستیم و ماههای پایانی سال نیز به بررسی لایحه بودجه اختصاص دارد به همین دلیل طرحهای زیادی طی این مدت باقی مانده که در دستور کار مجلس قرار دارد .

وی خاطر نشان کرد : تقلیل ساعت کاری زنان شاغلی که فرزند معلول دارند ، بصورت طرح دو فوریتی مطرح شده است و از جمله طرحهای زنان است که بزودی برای بررسی و تصویب نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد .

وی گفت: زنان شاغل باید علاوه بر فعالیت در خارج از منزل به کارهای خانه و فرزندان خود نیز رسیدگی کنند به همین دلیل با مشکلاتی مواجه خواهند شد و دراین میان مادران شاغلی که دارای فرزند معلول هستند مشکلات مضاعفی دارند. بنابراین در صورت تصویب این طرح برخی ازمشکلات آنان کاسته می شود .

رئیس کمیته زنان و خانواده مجلس تاکید کرد : طرحهای مربوط به حقوق زنان نیز مانند بازنگری در قانون مدنی از طرحهای دیگری است که در دستور کار قرا خواهد گرفت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha