سلامت نیوز: در پیامی مشترک نماینده یونیسف در ایران محمد المنیر صفی الدین و سفیر حسن نیت یونیسف ایران خانم مهتاب کرامتی روز کودک را به کودکان و خانواده های آنان تبریک گفتند:
"امسال آمادگی  برای جشن روز کودک متفاوت از سالهای پیش بود. امسال شاهد آن بودیم که سازمانهای دولتی و اجتماعی زیادی گرد هم آمدند تا بهترین جشن را برای کودکان برنامه ریزی کنند. شکی نیست که این امر تحول مهمی به حساب می آید و دفتر یونسف در ایران افتخار می کند که بخشی از این اتحاد بزرگ برای کودکان است.

اگر چه روز کودک فرصت خوبی برای جشن و شادی برای دستاوردهای حوزه کودک است اما باید آن را فرصتی نیز دانست برای ما بزرگترها تا ضمن ارج نهادن به حضور کودکان در جامعه در این روزها عشق و علاقه خود را بیش از پیش به کودکان ابراز کنیم.

بیایید در این روزها کودکان آسیب پذیر  را فراموش نکنیم: کودکانیکه که با معلولیت زندگی می کنند-کودکانیکه با زندگی و کار در خیابان دست و پنجه نرم می کنند و کودکانیکه برای یافتن ماوایی امن تر به ایران مهاجرت کرده اند. امروز فرصتی است تا همه کودکان را به خاطر بیاوریم و برای عالی ترین درجات رفاه آنان بیش از پیش تلاش کنیم.

روز کودک به همه کودکان و نوجوانان ایران مبارک باد.

محمد منیر صفی الدین
 نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران

مهتاب کرامتی
 سفیر حسن نیت یونیسف در ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha