سلامت نیوز: دبیر علمی بیست و دومین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران، از انجام همزمان 15 عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران و پخش زنده آن برای حاضرین در کنگره خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محسن بهمنی کشکولی روز دوشنبه در نشست خبری گفت: همزمان با انجام این برنامه جراحی، شرکت کنندگان در کنگره به صورت زنده سئوالات خود را از جراح خواهند پرسید.
وی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقالات از 16 تیر ماه آغاز شد، گفت: بیش از 350 مقاله به دفتر دبیرخانه کنگره رسیده است که از این میان 120 مقاله به صورت سخنرانی و 200 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود. همچنین بیش از 20 سخنران ویژه خواهیم داشت.

در ادامه دکتر مسعود ناصری پور دبیر اجرایی بیست و دومین کنگره چشم پزشکی ایران از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه چشم پزشکی در این کنگره خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بروز رسانی اطلاعات چشم پزشکان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این کنگره است، عنوان کرد: جدیدترین مطالب علمی در قالب حداقل 10 سمپوزیوم و 30 کارگاه برای گروههای تخصصی و فوق تخصصی نظیر شبکیه، قرنیه، استرابیسم، جراحی ترمیمی و پلاستیک و گلوکوم ارائه می‌شود.

ناصری پور همچنین ضمن اعلام خبر حضور دانشمندان برتر از سایر کشورها به عنوان مهمانان ویژه کنگره خبر داد و اظهار داشت: 6 فوق تخصص چشم از امریکا، 2 نفر از اروپا، 2 نفر از آسیا و یک نفر از استرالیا برای شرکت در کنگره در تهران حضور می یابند.

وی با بیان اینکه در خلال ارائه برنامه‌های علمی در قالب یک برنامه زمان بندی شده 4 روزه، جلسات آموزشی مختص دستیاران چشم پزشکی و چشم پزشکان جوان نیز برگزار می شود، گفت: پیش بینی می کنیم بیش از 1800 تن از پزشکان، متخصصان چشم و اپتومتریستها در کنگره حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha