سلامت نیوز: رئیس انجمن جامعه معلولان کشور گفت: با بیان اینکه هنوز کارت بیمه مکمل معلولان به دست آن ها نرسیده است، گفت: 800 هزار معلول در کشور فاقد بیمه مکمل هستند.
علی همت محمودنژاد در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه هنوز کارت بیمه مکمل معلولان به دست آن ها نرسیده است، گفت: مهلت بیمه تکمیلی معلولان بیش از دو ماه است که به پایان رسیده اما در این مدت هنوز کارت بیمه مکمل ندارند و این کارت به دست این افراد نرسیده است.
وی با بیان اینکه اکثر معلولان به دریافت برخی خدمات درمانی توسط بیمه تکمیلی نیازمند هستند، گفت: عدم تمدید قرارداد این بیمه باعث به وجود آمدن مشکل برای این دسته از افراد خواهد شد.
محمودنژاد خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از معلولان حتی بیمه پایه نیستند که از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست می کنیم که به تأمین این نوع بیمه معلولان اهتمام ورزد.
به گزارش پانا، همچنین یحیی سخنگویی- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی نیز با اشاره به اینکه 9 میلیارد تومان به بیمه تکمیلی معلولان اختصاص یافته است، گفت: بزودی تکلیف بیمه تکمیلی معلولان مشخص و اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: مدتی است مهلت قرار داد بیمه تکمیلی معلولان به اتمام رسیده و طی این مدت در حال رایزنی با بیمه ها و تصمیم گیری در این خصوص هستیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha