یك عضو هیات رئیسه كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به پرداخت ارز به داروها گفت: تمام موارد در این خصوص ناشی از تحریم‌هاست كه یكی از راهكارهای آن توجه به تولید ملی و داخلی است.

سلامت نیوز: یك عضو هیات رئیسه كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به پرداخت ارز به داروها گفت: تمام موارد در این خصوص ناشی از تحریم‌هاست كه یكی از راهكارهای آن توجه به تولید ملی و داخلی است.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به بررسی پرداخت ارز به داروها در كمیسیون بهداشت با حضور مسئولین مربوطه اظهار كرد: كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با پرداخت ارز به داروهایی كه مورد نیاز اساسی بیماران است موافق است، زیرا درحالیكه این تحریم‌ها شامل لوازم آرایشی نمی‌شود اما شدت و سخت گیری خود را در مورد داروها اعمال می‌كند.

وی با بیان این‌كه تحریم‌هایی كه در حال حاضر اعمال می‌شود‌ حتی از دوران دفاع مقدس نیز بیش‌تر است، خاطرنشان كرد: یكی از راه‌هایی كه می تواند به‌عنوان راهكار برای دور زدن از تحریم‌ها بكار رود، توجه و حمایت از تولید داخلی وملی است كه نیاز ما را به این قبیل كشورها كاهش می دهد.

این عضو هیات رئیسه كمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان كرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دشمنان سعی دارند با اعمال تحریم‌های بیش‌تر موجبات نارضایتی مردم را فراهم كنند.

آریایی نژاد افزود:‌ بنابراین باید با دستگاه‌های اجرایی متولی این امر كه وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی یكی از آن‌ها است اقدامات لازم را در این زمینه در دستور كار خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha