سلامت نیوز: پسر بچه خردسال که از سوی مادرش و مرد مورد علاقه او به داخل چاه 45 متری پرت شده بود پس از 5 شبانه روز به طوره معجزه آسائی از چاه خارج شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، هفته گذشته زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی از ناپدید شدن مرموز پسر پنج ساله اش خبر داد.

 او در شکایت خود به ماموران گفت : مهدی دیروز برای بازی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت . همه جا را به دنبال او گشتم اما هیچ اثری از مهدی به دست نیامد. به همین خاطر برای یافتن او به پلیس آگاهی آمدم.

پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده اما هیچ ردی از پسر بچه ناپدید شده به دست نیامد.

با توجه به حساسیت ماجرا و احتمال قتل مهدی ، تجسس های پلیسی گسترده تر شد و ماموران دوباره به تحقیق از مادر این کودک به نام فرناز پرداختند. اظهارات متناقض مادر مهدی باعث شک پلیس شد به همین خاطر تحقیقات بر روی زن جوان متمرکز شد.

تحقیقات پلیسی نشان داد، زن جوان به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت مدتی قبل از او جدا شده و از وضعیت رفتاری مناسبی نیز برخوردار نیست.

در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد ، فرناز با مردی به نام حسین در ارتباط است و قصد دارد با او ازدواج کند. شب حادثه نیز حسین در حوالی خانه فرناز دیده شده بود.

با کشف این سرنخ حسین در محل کارش دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. او در بازجویی های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت مهدی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی قبل با فرناز آشنا شده و فریب حرفهایش را خوردم. او گفت برای اینکه بتوانیم با هم ازدواج کنیم باید مهدی را از سر راه برداریم. سرانجم خام حرف های او شده و پنج روز قبل مهدی را به باغ های اطراف شهر برده و درون چاهی انداختم.

با اعترافات حسین ماموران راهی چاه موردنظر شده و با کمک امدادگران آتش نشانی وارد چاه شدند. در حالی که متهمان تصور می کردند مهدی را به قتل رسانده اند او زنده و به طرز معجزه آسائی از عمق 45 متری چاه بیرون آورده شد.

هم اکنون تحقیقات از فرناز و حسین در اداره آگاهی نجف آباد اصفهان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha