سلامت نیوز: رئیس کمیته تخصصی پرستاری و پیراپزشکی ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای پایلوت قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در 4 بیمارستان نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، آرمین زارعیان اظهار کرد: مقرر شد از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع هر کدام یک بیمارستان برای اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تعیین شود تا پس از تایید در شورای عالی بیمه به صورت سراسری اجرا شود.

وی با بیان اینکه در صورت اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پرداخت پرستاران نیروهای مسلح مبتنی بر عملکرد خواهد بود، ادامه داد: اگر چه برای اجرای قانون ارتقاء بهره وری با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم اما ناگزیریم با برداشتن سقف اضافه کار در قانون ارتقاء بهره وری تا حدی کمبود نیرو را جبران کنیم.

رئیس کمیته تخصصی پرستاری و پیراپزشکی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کماکان فراخوان جذب نیرو ادامه دارد، گفت: البته ظرفیت پذیرش دانشگاه های نیروهای مسلح نیز افزایش یافت تا بخشی از کمبود نیرو از این طریق جبران شود.

زارعیان با تاکید بر ضرورت ایجاد جاذبه برای جذب نیرو افزود: می کوشیم با افزایش حقوق و دستمزد جاذبه را برای جذب بیشتر ایجاد کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha