مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن تاکید بر لزوم توجه به سلامت روحی کارکنان مناطق عملیاتی ، خاطرنشان کرد: کارکنانی که با فاصله زیاد از شهر و خانه خود ، در مناطق عملیاتی فعالیت می کنند می بایست وضعیت روحی و روانی آنان به طور مستمر بررسی شود و در این زمینه باید بر اساس شاخص ها و شیوه های مرسوم در دنیا عمل کنیم.

سلامت نیوز : مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی سفری یک روزه به مناطق عملیاتی جنوب ، از بیمارستان بزرگ نفت اهواز بازدید کرد. به گزارش خبرنگار سلامت نیوز از اهواز ، مهندس قلعه بانی به همراه دکتر کیان ، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، از بخش های مختلف بیمارستان بزرگ نفت اهواز از جمله بخش های تازه بازسازی شده ، بازدید و با بیماران دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین از دستگاه دیجیتال رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز بازدید و طی آن دکتر کیان خلاصه ای از عملکرد این دستگاه را تشریح کرد. مهندس قلعه بانی در حاشیه این بازدید ؛ بیمارستان بزرگ نفت اهواز را خوب و وسیع توصیف کرد و اظهار داشت: در گفت و گو با اغلب بیماران متوجه شدم که از این بیمارستان رضایت کامل دارند که جا دارد از مدیران و دست اندرکاران این مرکز درمانی تشکر کنم.

وی در خصوص نقش و جایگاه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت:« بیمارستان بزرگ نفت از لحاظ سهولت دسترسی مناطق عملیاتی به آن ، در منطقه مناسبی قرار دارد و از امکانات خوبی برخوردار است . وی افزود: البته این بیمارستان به امکانات و تجهیزات دیگری هم نیازمند است تا بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای مناطق عملیاتی جنوب و حوادثی که ممکن است در این مناطق اتفاق بیفتد ، باشد. مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران یکی از اهداف سفر خود به اهواز را شرکت در نشست کمیته بحران با حضور تمامی شرکت های نفتی جنوب ذکر کرد و گفت: در این نشست مسائل مختلف دراین زمینه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. »

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن تاکید بر لزوم توجه به سلامت روحی کارکنان مناطق عملیاتی ، خاطرنشان کرد: کارکنانی که با فاصله زیاد از شهر و خانه خود ، در مناطق عملیاتی فعالیت می کنند می بایست وضعیت روحی و روانی آنان به طور مستمر بررسی شود و در این زمینه باید بر اساس شاخص ها و شیوه های مرسوم در دنیا عمل کنیم.

پس از این بازدید و طی نشست کوتاهی که با حضور جمعی از مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در محل مسجد حضرت فاطمه زهرا (س ) بیمارستان بزرگ نفت برگزار شد ، دکتر کیان ضمن اشاره به حمایت های شرکت ملی نفت ایران از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، اظهار داشت : این حمایت ها موجب دلگرمی ماست و امیدواریم در سایه این حمایت ها بتوانیم به جمعیت تحت پوشش و همچنین کارکنان خود ، خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی افزود: البته در این چند سال به خصوص در مناطق عملیاتی تلاش داشتیم تا با ارائه خدمات بهتر ، اعزام بیمار به تهران را کاهش دهیم. مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز همچنین اظهار داشت: در زمینه رضایت سنجی بیماران و کارکنان اقدامات زیادی صورت گرفته است که البته این پروسه زمان بر است و تا چند سال آینده نتایج خوبی را به بار خواهد آورد.

در این نشست دکتر دهقان ، معاون دارو درمان و دکتر اسدپور ، رئیس بیمارستان بزرگ نفت در خصوص وضعیت سیستم های خنک کننده این بیمارستان در فصول گرم سال و مشکلات آن گزارشی به مهندس قلعه بانی ارائه دادند. دکتر دهقان ضمن تشکر از بازدید مهندس قلعه بانی از وی درخواست کرد تا ترتیبی اتخاذ شود که درمانگاه های موجود در مناطق صنعتی و نیز مراکز مشاوره از حمایت بیشتر مدیران مناطق عملیاتی برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha