سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح تسریع در روند کار بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بررسی و موادی از آن تصویب شد.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح تسریع در روند کار بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بررسی و موادی از آن تصویب شد.

سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره دستور کار نشست امروز( سه‌شنبه ۱۸ مهر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، توضیح داد: در نشست امروز نقشه راه کمیسیون بهداشت در حوزه سلامت و گزارش کمیته‌های تخصصی این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز همچنین طرح تسریع در روند کار بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه یکی از مواد طرح تسریع در روند کار بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، حمایت از کارگران ساختمانی مشغول در مناطق زلزله‌زده بود،‌ گفت:‌ با تصویب این طرح حمایت از این افراد افزایش و پرداخت‌یشان به دولت حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha