مهدی پسری ۱۵ ساله ای است که در روستائی دور افتاده در اطراف اصفهان زندگی می کند، پدر او که بعلت سوختگی شدید از ناحیه پا دچار معلولیت و از کارافتادگی شده است قادر به تامین مخارج زندگیشان نیست به همین دلیل تمامی هزینه های زندگی به دوش مادرش افتاد .مهدی دچار یک نوع بیماری مادرزادی قلبی میباشد و چندین بار توسط پزشکان جراح قلب اطفال مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

 قلب مهدی برای تپش به کمک شما نیاز دارد
سلامت نیوز : وقتی فرزندی از یک خانواده بیمار میشود،پدر و مادرش با تمام توان خود میخواهند برای فرزند بیمارشان راه درمانی بیابند.اما اگر این والدین خود بیمار باشند چه باید بکنند؟یا اگر در نقطه ای محروم دور از هرگونه امکانات و توان مالی برای پرداختهای کلان درمانی فرزندشان باشند ،جز این است که دست به دعا بردارند تا خداوند منجی ای برایشان بفرستد تا بتوانند بار دیگر فرزندشان را سالم در اغوش بگیرند؟

مهدی پسری ۱۵ ساله ای است که در روستائی دور افتاده در اطراف اصفهان زندگی می کند، پدر او که بعلت سوختگی شدید از ناحیه پا  دچار معلولیت و از کارافتادگی شده است قادر به تامین مخارج زندگیشان نیست به همین دلیل تمامی هزینه های زندگی به دوش مادرش افتاد . به گزارش سلامت نیوز مادرمهدی هم که قبلا از طریق قالیبافی هزینه خانواده را تأمین می کرده بدلیل بیماری دیابت دیگر قادر به کار نمی باشد و در حال حاضر تنها درآمد این خانواده از مستمری بسیار اندکی است که از طرف سازمان بهزیستی به آنها پرداخت می شود .



مهدی دچار یک نوع بیماری مادرزادی قلبی میباشد و چندین بار توسط پزشکان جراح قلب اطفال مورد عمل جراحی قرار گرفته است.
آخرین درمان پیشنهادی پزشکان برای مهدی آنژیو گرافیست .
( لازم به ذکر است، آنژیوگرافی یک روش تشخیصی جهت کسب اطلاعات از ساختمان و کارکرد قلب و عروق است. ولی گاهی با اطلاع قبلی پزشک قلب کودکان از مشکلاتی همچون تنگی رگها ، تنگی دریچه ها ، وجود سوراخ های بین حفرات قلب با کمک وسائلی مثل بالون ، استند ، آپیلاترز و غیره در حین عمل آنژیوگرافی مشکلات فوق نیز رفع می شود.)

موسسه خیریه زنجیره امید در ایران پیگیر درمان این کودک شده و تمامی هزینه های بیمارستان و جراحی را متقبل کرده است اما انجام آنژیو برای مهدی نیازمند خرید تجهیزاتی است که این موسسه با درخواست کمک از هموطنان عزیز در صدد تهیه انها میباشد .
شما میتوانید با کمک های خود بار دیگر زندگی را به این خانواده محروم برگردانید و فرزندشان را از خطر مرگ نجات دهید.
لازم به ذکر است که هزینه خرید این تجهیزان 18 میلیون تومان تخمین زده شده و کمکهای به موقع شما عزیزان میتواند راهگشای این بیمار رنج کشیده باشد.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر موسسه خیریه زنجیره امید به شماره ۶۰-۸۸۲۰۹۲۵۹  یا ۸۸۶۴۵۸۰۰  سرکار خانم ابوالقاسمی تماس حاصل فرمائید.
همچنین برای پرداخت وجه میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha