سلامت نیوز: رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با تشریح اقدامات انجام شده برای شناسایی مرگ مشکوک این چهار نوزاد گفت:متخصص ها و فوق تخصص ها پیگیر این موضوع هستند ولی تاکنون علت آن مشخص نشده است.

دکتر "کیان دهرابپور" در گفتگو با ایلنا در یاسوج با بیان اینکه این چهار نوزاد بین دو تا پنج روز سن داشتند گفت: این اتفاق در مدت سه روز و از تاریخ هشتم الی یازده مهرماه سالجاری در بخش نوزادان بیمارستان امام سجاد (ع)رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه علت مرگ این چهار نوزاد همچنان در هاله ای ابهام است افزود: اگر چه شایعاتی در خصوص مرگ این نوزادان به علت عفونت بیمارستانی وجود داشت ولی آزمایشات انجام شده این علت را رد کرده است.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با تشریح اقدامات انجام شده برای شناسایی مرگ مشکوک این چهار نوزاد گفت:متخصص ها و فوق تخصص ها پیگیر این موضوع هستند ولی تاکنون علت آن مشخص نشده است.

دهرابپور در پاسخ به این سئوال که گفته می شود بیماری واگیردار یکی از نوزادان در این بخش سبب مرگ سایرین شده است؟ افزود: در این تاریخ علاوه براین چهار نوزاد که فوت شده اند 15 نوزاد دیگر در بخش نوزادان بیمارستان امام سجاد (ع) نگهداری می شدند که همگی سالم و زنده هستند.

وی بیماری واگیردار یکی از نوزادان را که گفته می شد ممکن است عامل مرگ مشکوک چهار نوزاد باشد رد کرد و ادامه داد: پیگیری های ما برای پیدا کردن علت این حادثه تلخ به شدت ادامه دارد.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج علت جابجایی چند روزه بخش نوزادان این بیمارستان را انجام برخی آزمایشات عفونی و بررسی موارد احتمالی ذکر کرد و گفت: تاکنون هیچ مورد خاصی دلیل بر مرگ این چهار نفر به علت عفونت بیمارستانی کشف نشده است.

دهرابپور تاکید کرد: بررسی های پزشکی در این خصوص تا مشخص شدن علت مرگ مشکوک این چهار نوزاد ادامه خواهد داشت و نتایج آن به مردم اعلام می شود.

گفته می شود از این چهار نوزاد، سه تا دختر و یک پسر بودند.

همچنین دو تا از این نوزادان دو قلو بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha