سلامت نیوز: مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشكی تهران از ارائه خدمات دندانپزشكی رایگان به مردم مناطق كم برخوردار تهران با استقرار كانكس سیار دندانپزشكی خبر داد.
مسعود جهانگیری در گفت وگو با فارس، با اشاره به استقرار كانكس سیار دندانپزشكی بسیج جامعه پزشكی تهران در منطقه 18 (یافت آباد) یكی از مناطق كم برخوردار تهران گفت: این كانكس سیار با استقرار در پارك الغدیر خدمات متعدد كشیدن دندان، ترمیم دندان و جرم گیری را به صورت رایگان انجام می دهد.
وی افزود: بیماران مدتی قبل با فراخوانی كه توسط كانون بسیج جامعه پزشكی شبكه بهداشت غرب تهران صورت پذیرفت معاینه و ویزیت شدند كه پس از ارجاع به این كانكس سیار دندانپزشكی خدمات متعدد دندانپزشكی را به صورت رایگان دریافت می كنند.
جهانگیری با اشاره به انجام خدمات دیگر دندانپزشكی از جمله عصب كشی گفت: این كانكس سیار دندانپزشكی با عنوان «شهیده كاووسی» تاكنون به 60 نفر خدمات متعدد دندانپزشكی رایگان ارائه كرده است.
وی خاطرنشان كرد: این كانكس سیار دندانپزشكی تا 25 مهر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و امیدواریم از روز شنبه 22مهر این كانكس به شهرك ولیعصر(عج) منتقل شود تا بتوانیم روزانه به 15 نفر خدمات رایگان دندانپزشكی ارائه دهیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha