سلامت نیوز: رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی برای ارائه گزارش در خصوص وضعیت دارو در کشور خصوصا داروهای وارداتی بیماران خاص، در نشست این هفته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، در نشست روز ( یکششنبه ۲۳ مهر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با حضور رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ،درمان پزشکی و با ارائه گزارش توسط وی به بررسی آخرین وضعیت دارویی کشور خصوصا داروهای وارداتی برای بیماران خاص، پرداخته خواهد شد.

بنابراین گزارش، در نشست روز (سه‌شنبه۲۵ مهر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با حضورمعاون درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت و مسئولین انجمن آلزایمر ایران به بررسی آخرین وضعیت مشکلات سالمندان کشور پرداخته خواهد شد.

در ادامه نشست روز سه شنبه کمیسیون بهداشت ودرمان رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در خصوص ارائه سبد غذایی مطلوب برای گرو‌های سنی مختلف گزارشی را ارائه خواهد کرد.

 کمیسیون بهداشت این هفته مهمان دو وزیر نیز خواهد بود. ابتدا وزیر راه وشهر سازی برای ارائه  گزارش در خصوص حوادث جاده ای و نحوه نظارت برپیمانکاران سازنده مراکز درمانی و بیمارستانی به کمیسیون مربوطه خبه این کمیسیون خواهد آمد و سپس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ گویی به سوالات فرهادبشیری نماینده مردم پاکدشت، ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان وعطاالله حکیمی نماینده مردم رودبار در این کمیسیون حضور خواهد یافت.

گفتنی است در جلسه روز سه شنبه به بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی نیز پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است کارگروه جمعیت و تنظیم خانواده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس روز دوشنبه برای ادامه بررسی لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده تشکیل جلسه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha