سلامت نیوز: سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به مشکلات روستاهای بندر گز در گلستان گفت: در پی سیل احتمال تخلیه روستاها وجود دارد اما امدادگران و نجاتگران سیلاب با پمپ‌های لجن‌کش در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سیل و آبگرفتگی شدید در شهرستان‌های گلستان از جمله بندر گز، گرگان و آزادشهر که طی آن 27 روستا دچار آسیب‌شده‌اند، اظهار داشت: بیشترین حادثه در 6 روستای بندرگز بوده که احتمال دارد اهالی این روستا به دلیل بارندگی‌های شدید که همچنان ادامه دارد تخلیه شوند.

وی افزود: در استان مازندران نیز شهرستان‌های قائم‌شهر، ساری و بهشهر دچار سیل و آبگرفتگی شدند که 225 نفر دچار حادثه شدند و در این زمینه 34 تیم عملیاتی شامل 145نجاتگر سیلاب به همراه 26 دستگاه پمپ و لجن‌کش در مناطق سیل زده حضور دارند.

درخشان بیان داشت:‌ عملیات امداد رسانی در بهشهر و ساری به اتمام رسیده است و فقط امداد رسانی و نجات در شهرستان قائم‌شهر مازندران همچنان ادامه دارد و مدیریت بحران استان نیز از کشته‌شدن 7 نفر خبر داده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امدادرسانی و نجات در استان گلستان به خصوص در بندر گز به دلیل بارش‌های شدید همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha