سلامت نیوز: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری بیستمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران با هدف معرفی جدیدترین روش‌ها و دستاوردهای علم ارتوپدی از بیست و چهارم تا بیست و هشتم مهرماه امسال در سالن‌ همایش‌های بیمارستان میلاد خبر داد و گفت: در این کنگره به بررسی مسائل نوین ارتوپدی و توجه به پیشگیری از بیماری‌های مفاصل پرداخته می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دبیر بیستمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران افزود: این کنگره با حضور متخصصان ارتوپدی و گروه‌های مختلف فوق تخصصی نظیر زانو، دست، شانه، ستون فقرات و هیپ از سراسر کشور و نیز مهمانانی از کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

رییس انجمن جراحی زانو و آرتروسکوپی ایران با بیان اینکه تعامل با متخصصان خارجی موجب انتقال موثر دانش و تجربیات خواهد شد، از حضور موثر ارتوپدهای ایرانی به عنوان سخنران در یازدهمین کنگره بین‌المللی زانو در ترکیه خبر داد.

انجمن یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان زانو و آرتروسکوپی ترکیه از تاریخ دوازدهم مهرماه در آنکار آغاز به کار کرد و تا تاریخ شانزدهم مهرماه ادامه داشت.

دکتر محمد رازی افزود: در این کنگره یک پانل ‌آموزشی با طرح و تبیین مباحثی نظیر بازسازی لیگمان‌های جانبی خارجی زانو به طریق آرتروسکوپی، بازسازی لیگمان صلیبی خلفی، بازسازی لیگمان صلیبی قدامی توسط هیئت ایرانی ارائه شد.

به گفته رییس کنفدراسیون پزشکی ورزشی آسیا، علاوه بر وی، دکتر سهیل مهدی پور، دکتر سید تقی نوربخش و دکتر کیوان احدی در این کنگره حضور داشتند.

وی با بیان اینکه به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه این کنگره به گوشه‌ای از توفیقات پزشکی کشورمان ایران پرداخته است، گفت: همچنین به صورت گذرا به امکانات موجود در کشور در حیطه ارتوپدی نیز اشاره شد. به هر روی باید توجه داشت که تعامل میان متخصصان کشورهای مختلف موجب بهره‌برداری از تجربیات و پیشرفت دو طرف خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha