سلامت نیوز:  رییس سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی گفت: برای رونق بازار تولید داخل تجهیزات و مواد دندانپزشکی از واردات تولیدات مشابه خارجی جلوگیری می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، احمد شیبانی در دیدار با تولیدکنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی، افزود: تولیدکنندگان داخلی باید کالای مناسب کشور و با کیفیت قابل قبول تولید کنند.

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: برای رونق تولید داخل برای واردات تجهیزات دندانپزشکی زمان تعریف می کنیم تا به وارد کنندگان هم فرصت تولید داخلی را داده باشیم.

شیبانی افزود: بعد از پایان زمان لازم نیز جلوی واردات کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شوند را می گیریم.

وی، جلوگیری از واردات را مستلزم انجام اقدامات مخصوص به خود دانست و خطاب به تولیدکنندگان داخلی تجهیزات و مواد دندانپزشکی گفت: می دانید که جلوگیری از واردات مشکلات و سختی های خاص خود را دارد.

شیبانی اضافه کرد: برخی مقاومت ها نیز در این مسیر صورت می گیرد ولی یکی از مهم ترین راهکارهای رونق یافتن تولیدات داخلی همین کار است و چاره ای جز این نداریم.

وی تصریح کرد: شما با تمام توان به سمت تولید داخلی تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی خارجی بروید مسوولیت جلوگیری از واردات این کالاها را همکاران ما در سازمان غذا و دارو می پذیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha