سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 3 استان مازندران، گلستان و آذربایجان شرقی گفت:‌ در این زمینه 3هزار و 571نفر دچار حادثه شدند که امدادرسانی به آنان با اسکان اضطراری صورت پذیرفت.

محمود مظفر در گفت‌وگو با فارس، با توجه به سیل و آبگرفتگی در 3 استان گلستان، مازندران و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در مجموع 9 شهرستان از جمله کلیور در «آذربایجان شرقی»، بهشهر، قائمشهر، ساری و بابل در استان «مازندران» و بندرگز، گنبدکاووس، گرگان و آزادشهر در استان «گلستان» دچار حادثه سیل و آبگرفتگی شدند.

وی افزود: تاکنون 393 نیروی امدادگر عملیاتی در قالب 92 تیم امدادرسان به همراه 112 پمپ آب و لجن‌کش توانستند آب را 381 خانه تخلیه کنند که بیشترین تخلیه آب مربوط به بهشهر با 200 باب منزل بود که تخلیه آب در آن صورت پذیرفت.

مظفر به تعداد حادثه‌دیدگان در این 3 استان که بالغ بر 3 هزار و 571 نفر بود اشاره کرد و گفت:‌ در این زمینه حادثه‌دیدگان نیز اسکان اضطراری یافتند و اکثر آنان در مساجد اسکان یافتند و برای برخی از آنها چادر برپا شده است و همچنین به آنان بسته‌های غذایی نیز اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha