كارگران و بناها مدتی در مناطق زلزله زده كار می‌كنند به این نتیجه می رسند كه از نظر مالی برای آنها صرف نمی كند، از همین رو كار را نیمه تمام رها و می روند.

سلامت نیوز: كارگران و بناها مدتی در مناطق زلزله زده كار می‌كنند به این نتیجه می رسند كه از نظر مالی برای آنها صرف نمی كند، از همین رو كار را نیمه تمام رها و می روند.

عباس فلاحی باباجانی در گفتگو با ایلنا، گفت: بعد از اینكه كارگران و بناها مدتی در مناطق زلزله زده كار می‌كنند به این نتیجه می رسند كه از نظر مالی برای آنها صرف نمی كند، از همین رو كار را نیمه تمام رها و می روند.

وی با اشاره به اینكه فرماندار اهر هم در گزارشی این مشكل را عنوان كرد، افزود:‌ حتی وقتی بنیاد مسکن گفت 20 درصد قیمت ها را افزایش می دهد اما بازهم برای آنها صرف نمی كرد.

فلاحی باباجانی كلید حل مشكلات مناطق زلزله زده را وجود مصالح، كارگر و بنا عنوان كرد و افزود:‌ از همین رو برای خاتمه دادن به مشکلات مناطق زلزله زده دو پیشنهاد به مسئولان دادیم که یکی آوردن مصالح و دیگری آوردن کارگر و بنا به این مناطق بود.

به گفته این عضو کمیسیون عمران مجلس هرچه قدر مصالح، کارگر و بنا در مناطق زلزله زده موجود باشد، مشکلات به همان اندازه رفع می شود.

نماینده مردم اهر و هریس با تاکید براینکه تعداد پیمانکاران باید درمناطق زلزله زده افزایش یابد، افزود: اگر تعداد گروه های پیمانکاری در مناطق زلزله زده را افزایش ندهیم با آمدن فصل سرما، مشکلات عمده ای به وجود می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha