یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 58358

اگر در خوردن شكر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناك در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند.

سلامت نیوز: البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما اگر در خوردن شكر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناك در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند.
 این توصیه جدید دانشمندانی است كه معتقدند؛ مصرف محصولات حاوی شكر مانند كیك‌ها و نوشیدنی‌های شیرین، عامل اصلی ابتلا به چاقی، سرطان، بیماری قلبی و مشكلات كبدی است. تقریبا هر سال بیش از 35 میلیون نفر در سراسر جهان به‌دلیل استفاده از این محصول دچار بیماری‌های خطرناك می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما اگر در خوردن شكر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناك در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند.شكر علاوه بر آن‌كه انسان را چاق می‌كند، سوخت‌وساز بدن را تغییر می‌دهد، فشارخون را افزایش می‌دهد و تعادل هورمون‌های بدن را به‌هم می‌زند. همین عوامل می‌تواند به كبد آسیب وارد كرده و یك عمر بیماری و مشكل را برای شما ایجاد كند.دانشمندان بر این باورند كه استفاده از شكر و محصولات حاوی این ماده باید تا حد ممكن محدود شود.استفاده از شكر در طول 50 سال گذشته بیش از 3برابر شده و متاسفانه امروز تعداد مبتلایان به چاقی در سراسر جهان بیشتر از افرادی است كه از سوء‌تغذیه رنج می‌برند.
منبع: برترین ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha