سلامت نیوز: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تصویب شورای شهر تهران برای ورود 120 ون جدید به ناوگان ویژه معلولان در تهران خبر داد.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان خودروهای مناسب‌سازی شده و وارداتی اظهار داشت: طی چند ماه گذشته متقاضیان در سایت مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند که به زودی اسامی آنها اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 4 هزار و 700 نفر از معلولان که دارای معلولیت شدید و شرایط دریافت خودروی مناسب‌سازی شده‌اند را به اداره گمرک جهت دریافت خودرو معرفی خواهیم کرد.

سخنگویی در ادامه با اشاره به لغو توافق سازمان بهزیستی کشور با شهرداری تهران در خصوص راه‌اندازی پایانه مسافربری ویژه معلولان در میدان صادقیه اظهار داشت: این توافقنامه به علت موانع قانونی لغو شد اما هم سازمان بهزیستی و هم شهرداری در این راستا اقداماتی را به صورت سازمانی انجام خواهند داد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: به زودی ترمینال مرکزی ویژه معلولان از سوی سازمان بهزیستی در تهران و در منطقه میرداماد ویژه معلولان راه‌اندازی خواهد شد.

سخنگویی بیان داشت: خوشبختانه شورای شهر تهران مصوبه‌ایی را در خصوص واگذاری 120 ون جدید از سوی شهرداری برای ارائه خدمات به معلولان تصویب کرده که با ورود این تعداد بسیاری از مشکلات معلولان در تهران رفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 200 هزار معلول در کشور حضور دارند که تعدادی از آنها دچار معلولیت‌های شدید و خیلی شدید هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha