سلامت نیوز: وزیر بهداشت خواستار شرکت همه جانبه دانشگاه های علوم پزشکی در سومین اجلاس دست اندرکاران نظام سلامت شد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر مرضیه وحید دستجردی با اعلام حضور احتمالی رییس جمهور در سومین اجلاس دست اندکاران نظام سلامت کشور خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی گفت: با تمام قوا در این اجلاس شرکت کنید زیرا علاوه بر بررسی کارهایی که در سه سال گذشته انجام شده است به مرور مهم ترین اقدامات آینده نظام سلامت خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به شرایط تحریمی کشور، افزود: من از سال پیش هم گفتم که باید کمربندها را محکم ببندیم، الان در شرایط تحریمی باید با وفق دادن برنامه ها و تلاش مضاعف مسائل را پیش ببریم.

وی ادامه داد: این سختی ها خواهند گذشت و آنچه می ماند تلاش شماست و آرامشی که در راه نیل به مقاصد الهی و مردمی بدتس می آورید.

دکتر دستجردی اظهار داشت: مشکلات بودجه ای و ارزی برطرف خواهد شد و مواردی نظیر پرداخت حق جذب نباید موجب نگرانی دانشگاه های علوم پزشکی باشد زیرا این موارد ان شاء الله تا آخر پرداخت خواهد شد.

گفتنی است سومین اجلاس دست اندرکاران نظام سلامت کشور دوشنبه 24 مهرماه ساعت 8 تا 19 با حضور تمام مدیران نظام سلامت کشور، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران ارگان های مرتبط با سلامت در سالن بین المللی همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. اجلاس های اول و دوم دست اندرکاران نظام سلامت سال های 89 و 90 به ترتیب در سالن های اجلاس سران و همایش های رازی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha