معاون مجلس وزارت بهداشت از ارجاع مصوبه طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری به این وزارتخانه اظهار بی اطلاعی کرد.

دکتر حسن امین لو در پاسخ به مهر، مبنی بر ارجاع مصوبه طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سوی رئیس جمهور به وزارت بهداشت، گفت: تا کنون این مصوبه به وزارت بهداشت ارجاع نشده است.

طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری، در آخرین جلسه قبل از تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی، تصویب شد و به دنبال آن ، در شورای نگهبان نیز تایید گردید.دکتر علی باغبانیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مصوبات مجلس برای اجرایی شدن به تایید شورای نگهبان می رسد و بعد از آن، رئیس مجلس، مصوبه مورد تایید شورای نگهبان را طی نامه ای به رئیس جمهور ارسال می کند.

وی ادامه داد: قطعا، سیر این قبیل امور اداری زمان می برد که این امر می تواند موجب نرسیدن نامه رئیس جمهور به وزارت بهداشت شده باشد.

باغبانیان در خصوص زمان اجرایی شدن مصوبه و فرصت 6 ماهه وزارت بهداشت برای تدوین آیین نامه طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری، اظهار داشت: مدت 6 ماه در نظر گرفته شده ، سقف زمانی است که وزارت بهداشت می تواند در کمتر از این مدت، آیین نامه را تهیه و اجرایی کند. لذا، اینکه بتوان امیدوار بود که اجرای این مصوبه در سال جاری صورت بگیرد، بستگی به تلاش وزارت بهداشت دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha