چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 58648

سلامت نیوز : شبکه‌های سراسری با استفاده از زیرنویس به مخاطبان اعلام کردند که با بازیابی (ریست) مجدد دستگاه‌های ستاپ‌باکس خود می‌توانند شبکه سلامت را دریافت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ معاون سیما پیشتر اعلام کرده بود پخش آزمایشی شبکه سلامت از اول مهر ماه آغاز شده است اما بازیابی دستگاه‌های ستاپ باکس در زمان اعلام شده، شواهدی مبنی بر راه‌اندازی شبکه سلامت را نشان نداد.پس از آن اعلام شد که شبکه‌ی سلامت به طور آزمایشی و در مقاطع مختلف روز به مدت دو ساعت برنامه پخش می‌کند و زمان پخش این دو ساعت برنامه مشخص نیست.

با این حال پس از اعلام شبکه‌های سراسری مبنی بر پخش آزمایشی شبکه سلامت در تهران، این شبکه با بازیابی مجدد دستگا‌های ستاپ باکس از چهارشنبه 26 مهر ماه قابل دریافت است. شبکه سلامت همچنان بدون لوگو و در ساعات محدودی پخش آزمایشی خود را در تهران آغاز کرده است.این شبکه پیام‌های سلامتی را به صورت زیرنویس منعکس می‌کند و از مخاطبان خود نیز خواسته است تا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک به این شبکه ارسال کنند.شبکه سلامت که قرار است به موضوعات سلامتی و بهداشتی مردم بپردازد بعد از شبکه نمایش، پویا،‌ شما، بازار و ورزش پخش خود را به صورت دیجیتال آغاز کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha