سلامت نیوز : رئیس کل سازمان نظام پرستاری از ارسال نامه سازمان نظام پرستاری برای رئیس‌جمهور به منظور رسیدگی به حل مشکلات پرداختی پرستاران خبر داد و گفت: در این نامه، توصیه جدی کرده‌ایم که مشکلات نظام سلامت با اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تا حدود زیادی حل می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وطن امروز ؛‌ غضنفر میرزابیگی با تاکید بر اینکه ما مخالف اعزام پرستار به خارج از کشور هستیم، ادامه داد: وقتی تبعیض در پرداخت‌های حوزه سلامت بیداد می‌کند و برخی افراد حقوق‌های چندین میلیونی می‌گیرند، دیگر نمی‌توان پرستار را به زور نگه داشت.

وی با اشاره به قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که بیش از 5سال است به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، افزود: متاسفانه اجرای این قانون در انتظار تایید این تعرفه‌ها در شورایعالی بیمه است. میرزابیگی با بیان اینکه در بیمارستان‌های تهران کمبود شدید نیروی پرستاری داریم، گفت: در دنیا17نظام پرداختی در حوزه سلامت وجود دارد كه بدترین آنها دریافت پول به ازای خدمت بیشتر است که هم‌اکنون در بیمارستان‌های ما اعمال می‌شود. رئیس کل سازمان نظام پرستاری از درخواست یکی از کشورهای همسایه برای جذب 30هزار پرستار خبر داد و گفت: حقوق ماهانه 2هزار دلار برای پیشنهادی است که در چند روز اخیر مطرح کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha