در ششمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران كه از سوم تا پنجم شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای علم داروسازی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دكتر"سید حمید خوئی" رییس انجمن علمی داروسازان ایران روز سه‌شنبه با بیان این خبر افزود داروسازی اجتماعی محور اصلی این همایش است و مسایل دیگری همچون مدیریت و اقتصاد داروخانه، نقش حرفه‌ای و مدیریتی داروساز در داروخانه و چالش‌های پیش روی صنعت داروسازی ایران ، اقتصاد دارو در ایران و جهان در كنار جنبه‌های نوین حرفه داروسازی از جمله داروسازی بالینی و بیمارستانی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح دانش حرفه‌ای و علمی داروسازان و آشنا كردن آنان با آخرین دستاوردهای دانش داروسازی عنوان كرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران تصریح كرد از مباحث دیگری كه در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد ، مقایسه كیفیت دارو در داخل و خارج از كشور، توانمندی‌های داخلی و خارجی، تامین عدالت در نظام سلامت كه به طور خاص به دسترسی عموم مردم به امكانات برابر و مناسب دارو و درمان مربوط می‌شود، است.

بحث قاچاق دارو و داروهای تقلبی به عنوان یك تهدید اصلی برای نظام سلامت و دارویی كشور، مشكلات و مسایل موجود جامعه داروسازی در ارتباط با سازمانهای بیمه و در نهایت معرفی نقش و جایگاه حرفه‌ای داروسازان كشور از جمله مباحثی است كه در این همایش عنوان خواهد شد.

رییس انجمن علمی داروسازان ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه جنبی كه در آن شركت‌های داروسازی ، جدیدترین محصولات خود را عرضه می‌كنند از كلیه داروسازان و متخصصان خواست ، برای ثبت نام و شركت در این همایش به دبیرخانه همایش واقع در دفتر انجمن علمی داروسازان ایران مراجعه كنند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha