سلامت نیوز : مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: کارکنان هیچ نگرانی از بابت نظام پرداختی روتینی که برای حقوقشان در نظرگرفته شده است، نداشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛‌ دکتر حسین مبارکی در خصوص شایعاتی مبنی بر قطع احتمالی حقوق و اضافه کار کارکنان در ماه‌های آتی به دلیل کمبود منابع، اظهار داشت: کارکنان ستاد و دانشگاه‌های علوم پزشکی نگران دریافت حقوق خود نباشند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و محدودیت‌های منابع یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت اتخاذ رویکردهای اصلاح مصرف و صرفه جویی است.وی ادامه داد: سیاست کلی این است که به هیچ وجه در نظام پرداخت کارکنان خللی ایجاد نشود و مجموع دریافتی در ستاد و دانشگاه‌ها همچنان ادامه می‌یابد.

دکتر مبارکی توضیح داد: اقتصاد مقاومتی را در سطح حوزه‌های مدیریتی و اجرایی اعمال می‌کنیم تا بتوانیم پاسخگوی زحمات کارکنان باشیم و کارکنان هیچ نگرانی از نظام پرداخت روتینی که برایشان در نظرگرفته شده است نداشته باشند.

استخدام های جدید در راه است

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدامی 10 هزار و 600 نفری نیز گفت: با پیگیری و موافقت وزیر بهداشت اعلام نتیجه‌های آزمون از 15 مهرماه شروع شده و نتیجه‌ها که اعلام شد همکاران ما در یک فرآیند دوه سه ماهه نفرات اول و ذخیره را اعلام می‌کنند تا کار گزینش انجام شود و سپس قبول شدگان وارد محیط های بیمارستانی که برایشان در نظر گرفته شده خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha