یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 58851

وقتی پدر و مادرها می‌بینند كه بچه‌شان اغلب به‌سختی به‌خواب می‌رود، خودشان را دلداری می‌دهند و می‌گویند كه بالاخره وقتی‌كه چراغ‌ها خاموش شود.

سلامت نیوز :وقتی پدر و مادرها می‌بینند كه بچه‌شان اغلب به‌سختی به‌خواب می‌رود، خودشان را دلداری می‌دهند و می‌گویند كه بالاخره وقتی‌كه چراغ‌ها خاموش شود، او هم می‌خوابد اما ماجرا به این سادگی نیست. به گفته دیلی‌میل، نوزادانی كه به سختی به خواب می‌روند یا در زمان خواب‌شان مدام گریه می‌كنند و بی‌تاب می‌شوند، بیشتر از دیگران در بزرگسالی با مشكلات خواب روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها ؛ از نظر محققان، مشكلات خواب از همان ماه‌های اول تولد خودش را نشان می‌دهد و برخلاف خیلی مشكلات دیگر كه با افزایش سن برطرف می‌شوند، ادامه پیدا كرده و حتی تشدید می‌شود. به‌همین دلیل آن‌ها می‌گویند كه بزرگسالان بی‌خواب و بدخواب امروزی، همان بچه‌هایی هستند كه در كودكی خوب نمی‌خوابیدند و شب‌ها مرتب بی‌تابی می‌كردند. از نظر محققان اختلال خواب جدی‌تر از آن است كه با خاموش‌شدن چراغ‌ها برطرف شود و اگر در كودكان ماندگار شود، می‌تواند آن‌ها را با مشكلاتی از قبیل كمبود توجه و تمركز و نوسانات خلقی هم روبه‌رو كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha