سلامت نیوز :  پرونده ضارب خیابان مدنی هنوز در حال بررسی است و عصر روز جمعه متهم برای انجام تست اعتیاد و مصاحبه روان‌پزشکی به مرکز پزشکی قانونی منتقل و تست‌های لازم از وی گرفته شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وطن امروز ؛ سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این زمینه گفت: پرونده حادثه خیابان مدنی بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی به دادگاه می‌رود. فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه در خیابان مدنی اظهار داشت: متهم این پرونده تحت قرار بازداشت موقت است و بازجویی‌ها از وی همچنان ادامه دارد.

وی درباره زمان ارسال پرونده به دادگاه گفت: باید پزشکی قانونی نظر خود را درباره این پرونده اعلام کند و تحقیقات به پایان برسد، بعد از آن پرونده به دادگاه ارسال می‌شود. روز جمعه، متهم به همراه بازپرس شهریاری و تعدادی از ماموران پلیس به محل وقوع حادثه رفتند تا متهم نحوه وقوع جنایت را بازسازی کند اما به دلیل ازدحام بالای جمعیت این کار عملی نشد و به زمان دیگری موکول شد.

محمد قدیرزاده مدیر کل حوزه ریاست پزشکی قانونی در این‌باره گفت: علاوه بر تست اعتیاد نمونه خون و ادرار وی نیز گرفته شد که برای انجام آزمایش‌های تکمیلی از نظر امکان مصرف دارو و مواد البته اگر این مواد هنوز در خون وی باقی‌مانده باشد به مرکز آزمایشگاهی پزشکی قانونی در کهریزک فرستاده می‌شود و جواب این آزمایش‌ها تا چند روز آینده آماده می‌شود و تا آن زمان نمی‌توان در مورد مصرف مواد و دارو توسط این فرد اظهارنظر کرد.

وی افزود: مصاحبه بررسی روان‌پزشکی نیز از این فرد گرفته شد که نتیجه این مصاحبه نیز بعد از بررسی نهایی آن در کمیسیون روان‌پزشکی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی گفت: هنوز هیچ اظهارنظری درباره اینکه این فرد ضارب تحت‌تاثیر مصرف موادمخدر یا روان‌گردان بوده یا اختلال روانی داشته است نمی‌توان داشت. سخنان افرادی که در این زمینه اظهارنظر کرده‌اند، به هیچ عنوان از سوی سازمان پزشکی قانون تأیید نمی‌شود و تا زمانی که نتیجه آزمایش‌ها و بررسی‌ها مشخص نشده سازمان پزشکی قانونی در این مورد اعلام‌نظر نمی‌کند. وی گفت: سعی می‌کنیم تا هفته آینده نتیجه این آزمایش‌ها و بررسی‌های کارشناسی را به بازپرس پرونده اعلام کنیم.

متهم این حادثه که حسین نام دارد، 23 ساله و بیکار است؛ او ظهر روز دوشنبه بیست وچهار مهرماه در اقدامی جنون‌آمیز در خیابان مدنی تهران، 12 شهروند تهرانی (4 زن و 8 مرد) را با استفاده از چاقو مورد حمله قرار داده و آنها را مجروح کرده بود كه یکی از این مجروحان بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد. براساس گفته‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ،‌ متهم دارای سه فقره سابقه کیفری در زمینه زورگیری، استعمال مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha