سلامت نیوز : نماینده بروجن از عدم پاسخگویی مسئولان در مورد حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان عازمی به راهیان نور، انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بازتاب ؛ حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده بروجن در تذکری با اشاره به حادثه جان باختن 26 دانش آموز و معلم این شهر در مسیر بازگشت از مناطق جنگی جنوب کشور گفت: جای تاسف است که در کشور ما نخبگان مانند گل پرپر می شوند و کسی پاسخگو نیست، سال گذشته نیز تعدادی از دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد در این مسیر جان خود را از دست دادند ولی نتیجه چه شد؟ هیچ مدیر یا مسئولی تذکر نگرفت و پاسخگو نبود.


وی تصریح کرد: متاسفانه هیچ مسئولی عذرخواهی نمی کند و مسئولیت را بر عهده نمی گیرد، وزیر آموزش و پرورش بگوید آیا راضی می شود بچه خودش در این مسیر از دست برود و جسد او را تحویل بگیرد، سردار نقدی بگویند آیا پاسخگوی این حوادث جانگذار هستند؟! آقای نیکزاد و نامجو پاسخ دهند چرا قبل از ایجاد جاده و پل به آب گیری سد اقدام می کنند که موجب گسیل شدن بار ترافیکی به این جاده ها می شود.


وی با تاکید براینکه هیچ کس در نفس مفید بودن سفر راهیان نور شکی ندارد، خاطرنشان ساخت: باور کنید شهدای ما هم راضی نیستند که این بچه‌ها اینگونه پرپر شوند.همچنین احمد علی مقیمی نماینده بهشهر نیز با اشاره به وقوع سیل در حوزه انتخابیه و بالا بودن حجم آسیب ها و آسیب دیدگان، گفت: اگر مسئولان دیروز به وظیفه خود عمل می کردند امروز شاهد بروز چنین حوادثی نبودیم، پیش از این دو بار هشدار داده شد، سیل‌های کوچک آمد اما توجهی نشد و نتیجه آن سیلی شد که زندگی مردم را فلج کرد.وی خواستار جلوگیری از برداشت بی رویه از جنگل‌های این منطقه شد و تاکید کرد: عدم لایروبی رودخانه‌ها، برداشت بی رویه از جنگل‌ها و عدم وجود سد و آبخیزداری مناسب در این منطقه به مشکلات دامن زد.از این رو باید نسبت به فراهم سازی امکانات برای حل این معضل اقدامات سریعی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha