مسئول واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز پذیرش دانشجو در شعبه بین المللی این دانشگاه در جزیره کیش در نوبت بهمن ماه خبر داد و گفت: پذیرش این دانشجویان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی مقطع دکتری حرفه ای از طریق پذیرش دو مرحله ای از کنکور سراسری صورت می گیرد.

دکتر محمدرضا پنجه شاهین در گفتگو با مهر افزود: داوطلبان می توانند در فرم انتخاب رشته در کنکور سراسری، با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و آگاهی کامل از شرایط، محل و هزینه تحصیل در شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کیش نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: توضیحات لازم در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای انتخاب رشته در شعب بین المللی ارائه شده است و لازم است داوطلبان با آگاهی کامل این رشته ها را انتخاب کنند.

مسئول واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: پذیرش این داوطلبان طی دو مرحله صورت می گیرد و پس از پذیرش 5 برابر ظرفیت دانشگاه در این رشته ها، مصاحبه انجام می گیرد و پذیرش نهایی پس از انجام مصاحبه خواهد بود.

وی دلیل پذیرفتن 5 برابر ظرفیت در مرحله اول پذیرش دانشجو در واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کیش را محتمل دانستن خطای سهوی داوطلبان در زمان انتخاب رشته عنوان کرد و گفت: زمان انتخاب رشته، محدود است و امکان اشتباه سهوی از سوی داوطلب وجود دارد و به همین دلیل ممکن است فرد داوطلب پس از انتخاب رشته در شعبه بین المللی، از این انتخاب پشیمان شود و برای اینکه فرصت تجدید نظر به داوطلب داده شود، بیش از ظرفیت موجود برای مرحله مصاحبه دعوت می شوند.

پنجه شاهین تأکید کرد: پذیرش در واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای قانون برنامه چهارم توسعه و بر اساس مجوز شماره 2725/12/9 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجوز شماره  233- 605/1/9 هیئت امنای دانشگاه انجام می گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ااااا ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    9 0
    سلام میخواستم بدونم در سال 93 دانشگاه بین الملل در رشته پزشکی یا دندان پزشکی اعلام ظرفیت می کند ؟