سلامت نیوز : فرامرز شریف‌پور عصر امروز در نشست بررسی مشکلات و موانع پیش روی ساخت بیمارستان‌های 64 و 96 تختخوابی این شهرستان که با حضور فرماندار و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: احداث بیمارستان‌ 96 تختخوابی از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران بوده که اعتبار کل آن 120 میلیارد ریال است.

وی با تشکر از مسئولان نفت بیان داشت: تاکنون 70 میلیارد از این اعتبار به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ مجری پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران افزود: این پروژه تاکنون 53 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما مدتی است که روند آن متوقف شده است.شریف‌پور یادآور شد: در فاصله نشست قبلی و فعلی روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران سعی کردیم که مشکلات و موانع را برطرف کرده و به روند کار سرعت دهیم اما این امر محقق نشد و در حال حاضر پروژه متوقف شده است.

در شرایط فعلی پیمانکار پروژه حاضر به ادامه کار نیست

مجری پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران بیان کرد: در شرایط فعلی پیمانکار پروژه حاضر به ادامه کار نیست و دلیل خود را عدم دریافت مطالبات عنوان کرده است.

شریف‌پور مطالبات پیمانکار پروژه را یک میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پیمانکار پروژه یکی از دلایل اصلی توقف و ادامه ندادن ساخت این پروژه را عدم دریافت مطالبات معوقه خود اعلام و ادامه کار خود را منوط به دریافت مطالبات عنوان کرده است.

وی از پرداخت مطالبات پیمانکار طی هفته‌های آینده خبر داد و افزود: امیدواریم با پرداخت مطالبات روند ساخت پروژه مهم بیمارستان 96 تختخوابی گچساران سرعت بیشتری پیدا کند.

پیمانکار پروژه نیز در این نشست اظهار کرد: در شرایط فعلی ادامه کار بسیار سخت بوده و من انتظار دارم که مسئولان این پروژه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حمیدرضا رشوند بیان کرد: به دلیل پرداخت نشدن مطالبات، روند ساخت پروژه متوقف شده که از مسئولان می‌خواهم توجه بیشتری نسبت به این پروژه داشته باشند زیرا این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در سطح شهرستان است.

برای ادامه ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران مشکل نقدینگی داریم

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع مطالبات و حمایت از پیمانکار سبب تسریع در امر ساخت این پروژه خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط فعلی این امکان تسریع بخشیدن کار ساخت بیمارستان 96 تختخوابی را به ما نمی‌دهد.

پیمانکار پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران عنوان کرد: در شرایط کنونی که مشکل نقدینگی داریم، پرداخت مطالبات از سوی شرکت نفت می‌تواند برای ما حیاتی باشد.

رشوند بی‌ثباتی در بازار را یکی دیگر از دلایل توقف پروژه عنوان کرد و ادامه داد: تا زمانی که ثبات در بازار وجود نداشته باشد و نرخ اجناس نیز مشخص نباشد، ادامه کار برای ما بسیار سخت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha