مطالعات نشان می دهد که گوش دادن به موسیقی می تواند به آن هایی که آلزایمر دارند به شکل های مختلفی کمک کند. به عنوان مثال موسیقی می تواند استرس را کم کند، افسردگی و اضطراب را بهبود بخشد و هم چنین از آشفتگی فرد بکاهد.

تاثیر موسیقی در بهبود بیماران آلزایمری

سلامت نیوز: مطالعات نشان می دهد که گوش دادن به موسیقی می تواند به آن هایی که آلزایمر دارند به شکل های مختلفی کمک کند. به عنوان مثال موسیقی می تواند استرس را کم کند، افسردگی و اضطراب را بهبود بخشد و هم چنین از آشفتگی فرد بکاهد. بدین ترتیب موسیقی می تواند به فرد آلزایمری به ویژه فردی که ارتباطات خود را با دیگر افراد از دست داده است کمک کند.
به گزارش سلامت نیوز درمورد موسیقی دلخواه کسی که دوستش دارید فکر کنید و سعی کنید موسیقی دلخواه او را برای او پخش کنید
اگر می خواهید مود او را بالا ببرید از موسیقی هایی استفاده کنید که ریتم تندتری دارند چرا که این ها معمولا افراد را شادتر می کنند
زمانی که موسیقی پخش می شود از سرو صدای زیاد خودداری کنید سعی کنید در را ببندید، تلویزیون را خاموش کنید و ...
به عکس العمل های او توجه کنید. ببینید اگر موسیقی ای را بیشتر دوست دارد آن را چند بار پخش کنید. اگر از موسیقی ای بدش می آید سعی کنید که آن را عوض کنید.
یادتان باشد که قرار نیست موسیقی حتما مستقیما در زندگی کسی که شما دوست دارید و دچار آلزایمر است تاثیر بگذارد و کیفیت زندگی او را بهبود بخشد. چرا که نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha